درخشش قزوینی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف
کد خبر: 4115636
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

درخشش قزوینی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در حالی به کار خود پایان داد که سیدمصطفی حسینی و مریم سیاهکالی مرادی با درخشش خود نام استان قزوین را در بین استان‌های رتبه‌دار قرآنی جای دادند.

سید مصطفی حسینی

به گزارش ایکنا از قزوین، چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان مهمترین رویداد قرآنی کشور به‌مدت یک هفته از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه در شهر اهواز استان خوزستان برگزار شد.

این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد که ۸۴ نفر از بانوان و ۹۸ نفر از آقایان در مجموع ۱۷۸ متسابق در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

رقابت بانوان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و رشته قرائت ترتیل بود و در هر بخش پنج نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند که از استان قزوین نیز مریم سیاهکالی مرادی رتبه سوم در رشته حفظ بیست‌ جزء را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش آقایان رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ ۲۰ جزء بود که سید مصطفی حسینی از استان قزوین مقام دوم در رشته قرائت تحقیق را کسب کرد.

لازم به ذکر است که برگزیدگان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha