اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی
کد خبر: 4115840
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی

15 گروه‌ در بخش پسران و 13 گروه در بخش دختران به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقران الکریم ادارات آموزش و پرورش راه پیدا کردند.

مسابقات همخوانی و مدیحه سراییمسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل اداره‌ آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: 15 گروه‌ در بخش پسران و 13 گروه در بخش دختران به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقران الکریم ادارات آموزش و پرورش راه پیدا کردند.

وی اعلام کرد: مرحله نهایی مسابقات به صورت حضوری و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد. 

مدیرکل اداره‌ آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده مرحله نهایی مسابقات در بخش پسران 14 تا 16 بهمن و در بخش دختران 18 تا 20 بهمن ماه در اردگاه شهید رجایی دزفول برگزار خواهد شد. 

حمیدی‌‎نژاد در پایان گفت: از استان خوزستان گروه‌های مدیحه سرایی پسرانه «مرکز دارالقرآن حضرت قائم(عج) شادگان» و دخترانه «چهارده معصوم(ع)» آبادان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی گروه‌های راهیافته به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن کریم کشور به شرح زیر است:

اسامی گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی

انتهای پیام
captcha