اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش کرمان
کد خبر: 4116127
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: توجه به آموزش و پرورش باید در رأس برنامه مسئولان قرار گیرد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش باید در رأس برنامه مسئولان قرار گیرد.

وی به تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در حدود ۵ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان اشاره کرد و افزود: بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند و این سرمایه ارزنده برای نظام تعلیم و تربیت استان است که مردم و مسئولان نسبت به آموزش و پرورش دغدغه دارند.

رضایی با اشاره به اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری گفت: ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که بیش ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصویب طرح ارتقای میانگین سرانه فضای آموزشی استان به میانگین سرانه آموزشی کشور در شورای آموزش و پرورش استان، گفت: نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تحقق این مهم انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به سهم پایین آموزش و پرورش استان از اعتبارات استانی نسبت به سایر استان‌های کشور، بر اختصاص اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه‌های استانی تأکید کرد.

رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت اردوگاه بین‌المللی دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در شهر کرمان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی ویژه بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز کرمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شده لذا تکمیل این اردوگاه برای اسکان دانش‌آموزان در سطح بین‌المللی و کشوری ضروری است.

انتهای پیام
captcha