جشن «پدران آسمانی» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116256
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

جشن «پدران آسمانی» در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری جشن «پدران آسمانی» با همکاری فرزندان شهدا در گلزارهای شهدای سراسر گیلان خبر داد.

گلزار شهدای رشت

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جلسه هماهنگی ستاد جشن «پدران آسمانی» اظهار کرد: كاركردهای بسيار مؤثر مناسبت‌های مذهبی الگوسازی مبتنی بر ‌ارزش‌ها و اخلاقيات، بسترسازی برای تعالی انسان‌ها، فرصت مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهدای گرانقدر و اهداف عالی بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

وی با اشاره به اینکه 13 رجب سالروز ولادت باسعادت مولای متقيان حضرت اميرالمؤمنين امام علی(ع) است كه در تقويم رسمی كشور، روز پدر نامگذاری شده و اين روز بستری مهيا برای تكريم مقام پدران آسمانی که همانا شهدای گرانقدر ميهن اسلامی هستند، افزود: به رسم سنت حسنه چند سال اخیر در آستانه سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر مراسم ویژه ای در گلزار شهدای رشت و همزمان در گلزارهای شهدای سراسر استان با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با محوریت فرزندان شهدای معزز برگزار خواهد شد.

داوطلب با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم متشکل از فرزندان شهدای معزز و در بنیاد مستقر است، گفت: از نکات بارز این آئین، امسال این است که بخش قابل توجهی از امور آن توسط فرزندان شهدا انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha