برپایی شب‌های قرآنی همزمان با ایام دهه فجر در مساجد زنجان
کد خبر: 4116638
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

برپایی شب‌های قرآنی همزمان با ایام دهه فجر در مساجد زنجان

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد زنجان گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و همزمان با ایام الله دهه فجر، شب‌های قرآنی در مساجد زنجان برپا شود.

شب‌های قرآنی ایام دهه فجر

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد زنجان، ظهر امروز ۳ بهمن در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان با اشاره به اجرای ۱۰ جلسه جهاد تبیین در ۱۰ مسجد شاخص زنجان، اظهار کرد: از ۱۲ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ شب برنامه‌های قرآنی در مساجد استان زنجان برپا شود.

وی بر ضرورت حضور مسئولان و مدیران استانی در برنامه‌های جهاد تبیین مساجد تاکید کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این مسئول با یادآوری اینکه جلسه آشنایی با جهاد تبیین برای ائمه جماعت مساجد برگزار خواهد شد، یادآور شد: لازم است زاویه دید خود در خصوص جهاد تبیین را ارتقا دهیم و تنها در زبان به جهاد تبیین نپردازیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد زنجان با یادآوری اینکه اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر مورد تاکید است، عنوان کرد: ۳۰ مجموعه، تشکل، هیئت مذهبی و موسسات مذهبی برای برپایی موکب و ایستگاه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کرده‌اند که جانمایی این موکب‌ها در مسیر راهپیمایی در دستور کار قرار دارد.

ناصر با یادآوری اینکه راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن به صورت خانوادگی خواهد بود، افزود: در زنجان سه مسیر از بلوار تا میدان انقلاب، چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب و سعدی وسط به سمت میدان انقلاب برای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پیش‌بینی شده است.

وی به تقارن مراسم اعتکاف با ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: سه مسجد امسال به صورت ویژه پذیرای دانش‌آموزان معتکف خواهد بود و می‌توان برنامه‌های جهاد تبیین را در مراسم اعتکاف گنجاند.

انتهای پیام
captcha