دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 4116673
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: ضروری است که تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی به‌ویژه نقش دشمنان نظام در ایجاد فتنه‌ها و اغتشاشات برای نسل جوان بازخوانی شود.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 3 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی تولید اقلام تبلیغی و محصولات فرهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه پربرکت رجب، اظهار کرد: حضور پررنگ مردم مسلمان و انقلابی ایران در مناسبت‌های انقلاب اسلامی قاطع‌ترین و صریح‌ترین پاسخ به گزافه‌گویی‌ها و توطئه‌گری‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ولادت امام جواد(ع) آغاز و با ولادت امیر مومنان علی(ع) ادامه می‌یابد، افزود: برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری به میمنت این دو مناسبت دینی پرنشاط‌تر از گذشته برگزار خواهد شد. انقلاب اسلامی با گذشت 44 سال از عمر پربرکت خود همچنان با اقتدار به حیات طیبه خویش ادامه می‌دهد، لذا تشدید دشمنی‌های غرب با ملت شریف ایران نشانه سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه از شعارهای اولیه خود عقب‌نشینی نکرده و همچنان بر اصول خود پایبند است، تصریح کرد: ملت مبارز ایران در طول 44 سال گذشته هرگز تسلیم خواسته‌های نامشروع دشمنان نشده و همواره بر مواضع انقلابی خود استوار مانده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در مقطع کنونی بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه جهاد تبیین واجب عینی است، ضرورت دارد که تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی به ویژه نقش دشمنان نظام در ایجاد فتنه‌ها و اغتشاشات برای نسل جوان بازخوانی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت فضای مجازی، افزود: برای ایجاد ارتباط مؤثر با نسل جوان باید با ادبیات آنان گفت‌وگو کرد. با توجه به جولان دشمنان، حضور پررنگ نهادهای فرهنگی و فعالان انقلابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضروری است زیرا دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها با زبان هنر و ابزار رسانه ماندگار خواهد شد.

اشجری با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ادای دین به خون پاک شهدا است، گفت: از همه توان و امکانات نهادها و دستگاه‌ها برای تولید اقلام تبلیغی و محصولات فرهنگی بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha