اعلام زمان‌بندی جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان
کد خبر: 4116877
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

اعلام زمان‌بندی جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان برنامه زمان‌بندی هجدهمین جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان را اعلام کرد.

مسابقات قرآنعلی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا،‌ درباره برنامه زمان‌بندی هجدهمین جشنواره‌های قطبی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان گفت: در این دوره از جشنواره‌های قطبی مسابقات قرآن دانش آموزی، سه شهرستان رامشیر، کارون و لالی میزبان خواهند بود.

وی گفت: جشنواره قطب 1 به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان رامشیر از سوم تا ششم اسفند برگزار می‌شود. دانش‌آموزان شهرستان‌های رامهرمز، امیدیه، خرمشهر، اروندکنار، بندرامام، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان میهمان قطب یک هستند.

بلاسم ادامه داد: مسابقات جشنواره قطب ۲ نیز به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از دهم تا سیزدهم اسفند برگزار می‌شود و دانش آموزان نواحی چهارگانه اهواز، شهرستان‌های باوی، بستان، حمیدیه، هویزه، هفتگل، کرخه، شوش و سوسنگرد مهمان قطب دو هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان افزود: اداره آموزش و پرورش لالی نیز میزبان جشنواره قطب ۳ خواهد بود که از هفدهم تا بیستم اسفند برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان مناطق و شهرستان‌های باغملک، صیدون، گتوند، دهدز، اندیکا، شوشتر، عشایر، ایذه مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک، الوار گرمسیری و سردشت مهمان این جشنواره هستند.

وی در پایان گفت: جشنواره نخبگانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان نیز سیزدهم تا پانزدهم اسفند به میزبانی شهرستان گتوند ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha