برپایی محفل انس با قرآن بانوان در تمام نقاط فارس
کد خبر: 4116963
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

برپایی محفل انس با قرآن بانوان در تمام نقاط فارس

یکی از برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برپایی محفل انس با قرآن بانوان در روز 12 بهمن همزمان با روز جهانی حجاب در تمام نقاط استان است که این برنامه در شیراز در حرم شاهچراغ(ع) برپا خواهد شد.

دومین نشست کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، دومین نشست کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس امروز، 4 بهمن‌ماه در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد.

محمدعلی آموزگار، نماینده دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این نشست گفت: دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به صورت هفتگی محافل انس با قرآن را برپا می‌کند و گاهی اوقات نیز به خصوص در مناسبت‌ها از قاریان بین‌المللی در این محافل استفاده می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود به جای هزینه‌هایی که به خصوص صرف ایاب و ذهاب قاریان بین‌المللی از نقاط دیگر کشورمان کنیم، این هزینه‌ها را صرف همان محفل قرآنی کنیم و بیشتر از قاریان استانی استفاده کنیم.

آموزگار بیان کرد: برای راه‌اندازی کاروان قرآنی در ایام‌الله دهه فجر هم همین مسئله پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت قاریان استانی استفاده شود و جلسات قرآنی هم با حضور مردم و قرآنیان برپا شوند.

وی از برپایی مراسم اختتامیه پویش «فرزندان قرآنی ـ مکتب سلیمانی»، مسابقات قرآن کارکنان دستگاه‌های اجرایی فارس و همچنین اختتامیه مسابقه حفظ و ترجمه سوره صف در روز 17 بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر خبر داد و گفت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء یا در شبستان امام خمینی(ره) یا رواق دارالعباده برپا خواهد شد.

آموزگار تصریح کرد: محفل انس با قرآن بانوان شیراز نیز بناست به صورت همزمان در سراسر استان در روز 12 بهمن‌ماه همزمان با روز جهانی حجاب برگزار شود، در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مرادی، نماینده دارالقرآن بسیج استان فارس هم در این نشست گفت: مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دارالقرآن بسیج استان در شیراز برپا خواهد شد اما تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha