بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در مراسم اعتکاف ایجرود
کد خبر: 4117217
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در مراسم اعتکاف ایجرود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود بر استفاده از ظرفیت خیرین و هیئت‌های مذهبی در مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرد و گفت: ثبت‌نام معتکفان بدون محدودیت سنی و از ۵ تا ۱۲ بهمن ادامه دارد.

اعتکاف

حجت‌الاسلام حسن سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در خصوص اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، اظهار کرد: اعتکاف در فرهنگ دینی خصوصاً دین اسلام از جایگاه بس والا و عظیمی برخوردار است.

وی با توجه به چنین جایگاهی که برای اعتکاف وجود دارد، شایسته است برنامه اعتکاف را به گونه‌ای طرح‌ریزی کنیم که بیشترین و بهترین بهره را در آن ببریم.

سلطانی بر استفاده از ظرفیت خیرین و هیئت‌های مذهبی در مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرد و افزود: ثبت‌نام معتکفان بدون محدودیت سنی و از ۵ بهمن آغاز و تا ۱۲ بهمن ادامه داشته باشد.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت مبلغان و مبلغات استفاده شده و برای همکاری از تمام اقشار تأثیرگذار فرهنگی و نهادهای فرهنگی شهرستان دعوت شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: مراسم اعتکاف رجبیه شهرستان ایجرود، در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) زرین‌آباد و مسجد جامع ۱۴ معصوم(ع) حلب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha