مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود
کد خبر: 4117342
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی در روزهای آینده با حضور کارکنان، همسران و فرزندان بالای 15 سال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان تأمین اجتماعی با حضور کارکنان این سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه آن برگزار می‌شود.

بر همین اساس این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نهایی و بین دستگاهی برگزار خواهد شد. در مرحله مقدماتی شرکت کنندگان هر کدام از دستگاه‌های تأمین اجتماعی، بانک رفاه و شستا در سراسر کشور به طور جداگانه در روزهای هفدهم و هجدهم تیرماه رقابت خود را برگزار می‌کنند.

در ادامه هر کدام از این دستگاه‌ها اقدام به برگزاری مرحله نهایی مسابقات داخل سازمانی خود کرده و نفرات برتر آن رقابت به مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان تأمین اجتماعی راه می‌یابند.

شاهرخ محمدزاده، رئیس روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران در مورد این مرحله از مسابقات به خبرنگار ایکنا، گفت: این مسابقات در شش رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود. از این بین رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن مرحله کشوری دارد و سایر رشته‌ها صرفاً در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: در سال‌های گذشته این مسابقات در بخش کارکنان برگزار می‌شد اما امسال بخش همسران و فرزندان بالای 15 سال نیز به مسابقات افزوده شده است.

انتهای پیام
captcha