جوایز قرآنی مسابقات اوقاف با وضعیت اقتصادی تناسب داشته باشد
کد خبر: 4117467
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
بخش معارفی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از نگاه متسابقان/ 7

جوایز قرآنی مسابقات اوقاف با وضعیت اقتصادی تناسب داشته باشد

راه‌یافته به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن اوقاف گفت: این مسابقات از نظر معنوی در سطح بالایی قرار دارد، اما باید در رسانه‌ها و فضای مجازی تبلیغ بیشتری صورت گیرد تا مردم از برگزاری آن مطلع شوند و شرکت کنند. همچنین به میزان جوایز قرآنی توجه بیشتری شود و متناسب با وضعیت اقتصادی جامعه باشد تا انگیزه بالاتری برای شرکت در مسابقات فراهم آید.

جوایز قرآنی مسابقات اوقاف با وضعیت اقتصادی تناسب داشته باشدمحمد عباسی، راه‌یافته به مرحله نهایی بخش معارفی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در گفت‌وگو با ایکنا از قم اظهار کرد: بنده از استان قم برای دومین بار در بخش تفسیر مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شرکت کرده‌ام.

وی خود را کارمند دولت معرفی کرد و افزود: انس با قرآن در جای جای زندگی و شغل بنده مؤثر بوده است، از جمله در زمینه تربیت فرزند نقش بسیاری داشته و فرزندم نیز به این واسطه با قرآن انس بسیاری دارد. متأسفانه برای مسابقات قرآن تبلیغ کمی انجام می‌شود و بخش معارف بر خلاف سایر رشته‌های قرآن مورد توجه کمتری قرار می‌گیرد و نیازمند توجه بیشتری است.

این راه‌یافته به بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف گفت: این مسابقات از نظر معنوی در سطح بسیار بالایی قرار دارد، اما باید در رسانه‌ها و فضای مجازی تبلیغ بیشتری صورت گیرد تا مردم از برگزاری آن مطلع شوند و شرکت کنند و به میزان جوایز قرآنی نیز توجه بیشتری شود تا انگیزه بالاتری برای شرکت در مسابقات فراهم آید.

وی اظهار کرد: نحوه اطلاع‌رسانی مسابقات تاکنون خوب بوده است، اما باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.

عباسی گفت: بنده در مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه سال گذشته به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتم، همچنین در مسابقات قرآنی قوه قضاییه در سال ۹۷ رتبه چهارم و در سال ۱۴۰۱ رتبه اول را کسب کردم.

انتهای پیام
captcha