اهانت به قرآن محکوم است
کد خبر: 4117598
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

اهانت به قرآن محکوم است

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اهانت و جسارت‌های اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: دشمنان به بهانه آزادی بیان چنین اقدامات و جسارت‌هایی را مرتکب می‌شوند، این آزادی بیان نیست در واقع این یک خیانت، شرارت و جنایت است.

سید حسن فاضلیان رئیس شورای تبلیغات اسلامی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، امروز جمعه 7 بهمن ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا تنها در نماز و روزه نیست همه اعمال ما باید برای خدا و رضایت خدا باشد.

فاضلیان در ادامه با اشاره به اهانت و جسارت‌های اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم، گفت: قرآن کتاب خداست و تحریف در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه کتاب‌های آسمانی برای ما ارزشمند است اما کتاب قرآن کامل کننده همه کتاب‌هاست، گفت: در دنیا بیش از ۲ میلیارد نفر پیرو و طرفدار قرآن هستند و دشمنان ناجوانمردانه به قرآن توهین می‌کنند.

فاضلیان با بیان اینکه دشمنان به بهانه آزادی بیان چنین اقدامات و جسارت‌هایی را مرتکب می‌شوند تصریح کرد: این آزادی بیان نیست در واقع این یک خیانت، شرارت و جنایت است.

خطیب جمعه موقت همدان با گریزی به اغتشاشات و جنگ ترکيبی دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی طی ماه‌های اخیر و شکست در این جنگ یادآور شد: اکنون بعد از این شکست‌ها به قرآن جسارت می‌کنند و همه ما این این اقدام را محکوم کرده و خواستار برخورد با این حرکات مذبوحانه هستيم.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام جواد(ع) و فرخنده میلاد حضرت علی(ع) و لزوم فضاسازی استان در جشن های ولادت ائمه تاکید کرد: با توجه به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام ماه مبارک رجب و جشن‌ها نیاز است که هر خانه و هر فروشگاه یک پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کند. این اقدامات فرهنگی می‌تواند پاسخی به توهین کنندگان به پرچم مقدس انقلاب اسلامی و اهانت کنندگان به مقدسات باشد.

خطیب موقت جمعه همدان در ادامه با اشاره به اینکه این ایام الله دهه فجر از دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) گفت: فضاسازی شهری و روستایی محلات ادارات بازار و مراکز باید متناسب با جشن‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام فاضلیان در ادامه با اشاره به گرانی و مشکلات معیشتی مردم، تصریح کرد: نیاز است مسئولان نسبت به کنترل گرانی و تورم اقدامات لازم را داشته باشند و مسئولان باید نظارت مستمر و بازرسي فکری کنند تا تفاوت قیمت‌ها را در جاهای مختلف داشته و تدابیر لازم نیاز است تا مشکلات را حل کنند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه بر صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: در تعدادی از شهرها و مناطق کشور مشکل کمبود گاز و آب وجود دارد باز هم باید صرفه جویی کنیم تا همه هموطنان انرژي برق و گاز در اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم بر دستور صریح در صرفه جویی و جلوگیری از اسراف گفت: اگر در مسیر قرآن حرکت کنیم هرگز یا مشکلات مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام
captcha