نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد
کد خبر: 4117896
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان امروز شنبه ۸  بهمن با حضور سرپرست این سازمان و اعضای ستاد برگزار شد.

جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از خوزستان، نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان امروز شنبه ۸  بهمن با حضور سرپرست این سازمان و اعضای ستاد برگزار شد.

رحیم امیری، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان، در این نشست با تاکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این سازمان گفت: این دهه فرصت ارزشمندی است تا دستاوردهای جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه اظهار کرد: داشتن نگاه حرفه‌ای متناسب با سلیقه مخاطبان می‌تواند در معرفی موفقیت‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی به مدیران استان و عموم مردم نقش کلیدی داشته باشد.

امیری با قدردانی از برنامه‌ریزی واحدهای تابعه سازمان جهاددانشگاهی خوزستان برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی بر اهمیت هماهنگی بین‌بخشی در برگزاری این برنامه‌ها تاکید کرد.

در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان با ارائه آخرین برنامه‌های واحدهای تابعه این سازمان به تبادل نظر برای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام پرداختند.

افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری‌های سازمان و... از جمله برنامه‌های مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha