آغاز رقابت ۱۱۴۵ متسابق در مرحله کشوری مسابقات قرآن خانواده سپاه
کد خبر: 4118055
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

آغاز رقابت ۱۱۴۵ متسابق در مرحله کشوری مسابقات قرآن خانواده سپاه

مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه از ۱۰ بهمن‌ماه به میزبانی مشهد آغاز می‌شود.

قرآنمهدی محرم‌زاده، مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی اظهار کرد: مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه در دو گروه همسران و فرزندان به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 1145 نفر از برگزیدگان مرحله استانی از سراسر کشور در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم و رشته اذان ویژه آقایان طی سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محرم‌زاده اظهار کرد: مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه ویژه فرزندان دختر و پسر کمتر از 15 سال به‌صورت مجازی برگزار شده که از برگزیدگان در روز اختتامیه تجلیل می‌شود، همچنین این دوره از مسابقات ویژه همسران، فرزندان 15 تا 25 سال و فرزندان بالای 25 سال طی سه روز به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه ادامه داد: داوری این دوره از مسابقات توسط هشت گروه داوری به تفکیک پنج گروه داوری بانوان و سه گروه داوری آقایان و در مجموع توسط تیم 41 نفره از داوران و ناظران صورت می‌گیرد و در هر بخش از هر رشته سه نفر به‌عنوان نفرات برتر اعلام می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌‌گیرند.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های سپاه دوشنبه 10 بهمن‌ماه ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی امامت واقع در بلوار حاج حسنی کارگر با حضور مسئولان لشگری و کشوری برگزار می‌شود و متسابقین از 11 بهمن‌ماه طی سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محرم‌زاده بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان و برگزیدگان همزمان با پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 14 در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار و از برگزیدگان این دوره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha