برگزاری کارگاه آموزشی «مقدمه‌ای در تلاوت» در دانشگاه اردن
کد خبر: 4118079
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

برگزاری کارگاه آموزشی «مقدمه‌ای در تلاوت» در دانشگاه اردن

کارگاه آموزشی «مقدمه‌ای در تلاوت قرآن» به همت دفتر راهنمایی شغلی و پیگیری وضعیت فارغ‌التحصیلان وابسته به انجمن امور دانشجویی دانشگاه عربی امان در اردن برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرنی، این برنامه در بستر زوم به صورت مجازی برگزار شد و «عبدالله ابوشاور»، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه عربی امان مباحث مربوط به تلاوت را ارائه داد.

این کارگاه یکی از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی دفتر راهنمایی شغلی و پیگیری وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه عربی امان بود که با هدف تقویت مهارت‌های دانشجویان و آمادگی آنان برای ورود به بازار کار برگزار می‌شود.

همچنین هدف برگزارکنندگان کارگاه «مقدمه‌ای در تلاوت» آشنایی دانشجویان با مقدمات علم تلاوت، تجوید، صوت و لحن، احکام تجوید و مخارج و صفات حروف بود و در پایان دانشجویان میزان بهره‌مندی خود از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرائت قرآن را تبیین و این برنامه را از نظر علمی مفید و ارزشمند برشمردند.

دانشگاه عربی امان در سال 1999 به عنوان دانشگاهی خصوصی و غیر انتفاعی در اردن تأسیس شد و نخستین دانشگاه اردنی تخصصی در تحصیلات عالی مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست.

این دانشگاه عضو اتحادیه دانشگاه‌های عربی، جهانی و اسلامی است و دانشکده‌های معماری، شهرسازی، داروسازی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، ادبیات و علوم و دانشکده علوم هوانوردی از دانشکده‌های این دانشگاه به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha