دیدار جمعی از روحانیون کرمانشاه با فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)
کد خبر: 4118382
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

دیدار جمعی از روحانیون کرمانشاه با فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به همراه جمعی از روحانیون با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار جمعی از روحانیون با فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز ۱۰ بهمن به همراه جمعی از روحانیون با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه دیدار و اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و تاکنون منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند، امروز سپاه بحمدالله هم در داخل و هم در خارج دارای عزت است و اتفاقاً دشمنان به این عزت کمک کردند، افزود: سپاه مقتدر و بسیج همیشه در صحنه در تمام عرصه‌ها از بحث دفاع از مرز‌های کشور، حوادثی مانند سیل و زلزله، کمک مؤمنانه و ویروس کرونا و سایر موضوعات نقش‌آفرین بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به بروز برخی ناآرامی‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد موضوع ساماندهی فضای مجازی و جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: ضرورت دارد نسل جوان نسبت به شرایط امروز جامعه و حوادث انقلاب از بدو پیروزی تا امروز و پیشرفت‌های به دست آمده آگاه شوند.

انتهای پیام
captcha