اجرای «۶۱٠۰ نفر روز تبلیغ دینی» در دهه فجر و ایام اعتکاف در اردبیل
کد خبر: 4118552
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

اجرای «۶۱٠۰ نفر روز تبلیغ دینی» در دهه فجر و ایام اعتکاف در اردبیل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و اعتکاف و با اعزام ۶۱۰ نفر از روحانیون و بانوان طلبه ۶ هزار و ۱۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام انور قاسمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به تقارن دهه فجر و ایام اعتکاف روحانیون، مبلغان و فعالان فرهنگی و تبلیغی به تعداد ۶۱۰ نفر به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام و در قالب ۶۱۰۰ نفر روز، به تبلیغ و سخنرانی در موضوعات مختلف فرهنگی و دینی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه دهه فجر از ایام پرافتخار و نشان از اقتدار و صلابت جمهوری است، افزود: در گرامی‌داشت این ایام برنامه‌های فرهنگی در راستای تبیین و بصیرت افزایی برگزار می‌شود تا مردم بیش از پیش با دستاوردهای انقلاب و اهمیت اتحاد حول محور ولایت و اسلام آشنا شوند.

وی به عناوین محورهای سخنرانی در ایام دهه فجر و نیز ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: بیان معارف اسلامی و اخلاق، مبانی ولایت فقیه و رهبری در حکومت اسلامی، تبیین شخصیتی امام خمینی (ره)، دشمن شناسی و تحلیل مسائل اجتماعی، تبیین آسیب‌ها و خطرات جریان‌های انحرافی در جوامع اسلامی، پاسخگویی به شبهات، اعتقادی، سیاسی و تبلیغ چهره به چهره، راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تبیین اهمیت مسئله جمعیت و فرزندآوری، اهمیت و فضیلت ماه رجب و اعتکاف، توجه به تبلیغ دانش آموزی با رویکرد بصیرت افزایی و تربیت جوان انقلابی از موضوعات تبلیغ توسط روحانیون و بانوان مبلغه در استان اردبیل است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: در عصر کنونی تبیین دستاوردهای انقلاب و رشادت جوانان در به ثمر رساندن نهال تنومند انقلاب اسلامی بهترین راه برای آگاهی بخشی به جوانان از بحران هویتی و یافتن الگوی مناسب زندگی برای آنها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل خاطر نشان کرد: از مجموع جلسات تبلیغی دهه فجر، تعداد ۲۰۰ جلسه مشاوره و سخنرانی با موضوع جمعیت و فرزندآوری در استان اردبیل اجرا می‌شود تا در حوزه فرهنگ سازی و حمایت از زوج‌های جوان برای ترغیب به فرزندآوری موفقیت حاصل شود.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: در برنامه اعزام مبلغان دینی سعی داریم ابعاد مختلف کاهش جمعیت و خطرات پیری جمعیت بیان شود و دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی را به ارائه خدمات و انجام اقدامات لازم حمایتی تشویق کنیم.

انتهای پیام
captcha