تجلیل از خانواده شهید صادق یوسفی
کد خبر: 4118581
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

تجلیل از خانواده شهید صادق یوسفی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در دیدار با خانواده شهید «صادق یوسفی» از مقام شامخ شهدا و خانواده‌ آنان تجلیل کرد.

تجلیل از خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به همراه حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و اصغر خداوردی نماینده اداره بنیاد شهید این شهرستان با خانواده شهید حاج صادق یوسفی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این دیدار شهدا را دارای نقش برجسته‌ای در حفظ ارزش‌های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی ذکر کرد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا نقش بسزایی در ترویج ارزش‌های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند متعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راهی باشیم که شهدا با تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دفاع از ولایت و میهن اسلامی در ان به موفقیت رسیدند و با پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

در ادامه پدر شهید صادق یوسفی، در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و هیئت همراه تقدیم شهید به انقلاب اسلامی را از افتخارات خود ذکر کرد.

گفتنی است؛ شهید صادق یوسفی، از شهدای مرزبانی که مدافع و محافظ مرزهای ایران اسلامی بود و در درگیری با اشرار در نقطه صفر مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha