اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کرمانشاه
کد خبر: 4119298
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کرمانشاه

با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

طرح پیوند «مسجد و مدرسه»

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور اجرای این طرح تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه منعقد خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: در طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» دانش‌آموزان با حضور در مساجد در جوار کانون‌های فرهنگی و هنری یک روز شاد با اجرای برنامه‌های مختلف خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد گفت: این طرح در برخی مساجد شاخص با حضور دانش‎‌آموزان با اجرای برنامه‌های شاد برگزار می‌شود.

وی افزود: ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد، تقویت بین مساجد و آموزش و پرورش همچنین شکوفایی استعداد‌های جوان و تعالی حوزه فرهنگ با حضور جوانان در مساجد از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

انتهای پیام
captcha