محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4119395
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در اراک برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی به برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: این محفل با حضور قاریان و حافظان بومی اراک برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر

سیدمحمد خاتمی‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، محفل انس با قرآن، ساعت 19، امروز، 14 بهمن، همزمان با شب میلاد امام علی(ع) و سومین روز از دهه مبارک فجر در اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب و خجسته زادروز حضرت علی(ع) محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی و برجسته استانی در مسجد رسول‌الله(ص) اراک برگزار می‌شود.

 خاتمی‌نژاد با بیان این مطلب که شرکت برای عموم شهروندان آزادست، ادامه داد: ابوذر کرمی، حافظ کل و دارنده رتبه اول چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان، محمدرضا اکبری، قاری برجسته استان، مهمان این محفل نورانی هستند و حجت‌الاسلام عبداللهی و محمد صدری به عنوان سخنران و مداح در این جلسه حضور دارند.  

انتهای پیام
captcha