اعلام نفرات برگزیده مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی
کد خبر: 4119415
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

اعلام نفرات برگزیده مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان مرکزی

نفرات برگزیده مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دستگاه قضایی استان مرکزی اعلام شدند.

مسابقات قرآن دستگاه قضایی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دستگاه قضایی استان مرکزی، روز گذشته، 13 بهمن با حضور 95 متسابق در رشته‌های شفاهی برگزار شد و در پایان این مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه از نفرات برتر تجلیل شد. اسامی برگزیدگان این مسابقات به شرح زیر اعلام می‌شود.

در بخش بانوان کمتر از 16 سال؛ حانیه فضل‌علی در رشته حفظ 10 جزء، اول. در رشته حفظ جزء سی قرآن مهدیس حرآبادی، نازنین زهرا سازنده و حلما فضلی اول تا سوم. در رشته قرائت تحقیق ضحی غلامی، اول. در رشته ترتیل زینب طبری اول. در رشته ترجمه قرآن کریم زینب طبری و فاطمه جعفری‌پور اول و دوم شدند.

 در بخش بانوان بالای 16 سال؛ در رشته حفظ 10 جزء بالای 16 سال الهه فراهانی، سمیه محمدی و سیده زهرا حبیبی، اول تا سوم. در رشته حفظ 5 جزء فاطمه احمدی و مریم مؤمنی‌زاده اول و دوم. در رشته حفظ جزء 30 زهرا رحیمیان و رقیه زلفی اول و دوم. در رشته قرائت تحقیق طیبه مدنی و معصومه سبزی اول و دوم. در رشته ترتیل مهدیه سهیلی پور، عفت کبیری و لیلا تنها اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان کمتر از 16 سال، علی فضلی در رشته حفظ 10 جزء اول. در رشته حفظ جزء سی قرآن کریم علیرضا جعفری‌فرد و محمد کلهر اول و دوم. مهدی غریب، دانیال سبزی و حسین طبری در رشته اذان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان بالای 16 سال حسن محمدی در رشته حفظ 10 جزء اول. حسن غریب در رشته حفظ 5 جزء اول.  عبدالرضا هدایتی و سعید اسماعیلی اول و دوم رشته قرائت تحقیق. رضا علیخانی، اسماعیل زاهدی و سجاد خاقانی‌نیک اول تا سوم رشته ترتیل. علیرضا نجاتی و محمد سرخیل اول و دوم و آیت‌الله فضلی و محمدرسول فَحَل مشترکاً نفرات سوم در رشته اذان هستند.

انتهای پیام
captcha