تجلیل از حافظان قرآن در شارجه امارات
کد خبر: 4119422
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

تجلیل از حافظان قرآن در شارجه امارات

بنیاد قرآن کریم و سنت نبوی شارجه در امارات از 96 حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از اخبار عجمان،  بنیاد قرآن کریم و سنت نبوی شارجه از 96 حافظ دختر و پسر قرآن کریم تجلیل کرد. این قدردانی پس از آن صورت گرفت که این حافظان شرایط مقرر در آزمون حفظ کل قرآن کریم را احراز کردند.

مراسم تجلیل در مقر بنیاد قرآن کریم و سنت نبوی واقع در شارجه برگزار شد و به تجلیل از حافظانی اختصاص داشت که در سال 2020/ 2021 حفظ قرآن کریم را آغاز کرده بودند.

در این مراسم یکی از جوایزی که این بنیاد به صورت سالانه به حافظان قرآن اختصاص می‌دهد، با تجلیل از حافظان قرآن به آنان اهدا شد.

هدف از اعطای این جایزه فراهم کردن امکان رقابت و تشویق دختران و پسرانی است که هنوز موفق به حفظ قرآن کریم نشده‌اند. تعداد افرادی که در سال‌های 2020 تا 2021 میلادی موفق به حفظ قرآن در این بنیاد شده‌اند، به 689 نفر می‌رسد که از این میان 96 نفر توانستند شرایط مقرر شده از سوی کمیته آزمون را احراز کنند.

این بنیاد در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم بر تمایز دوره اخیر از نظر تعداد حافظان کل قرآن کریم در میان دختران و پسران و افزایش قابل توجه مهارت‌های آنها در زمینه حفظ قرآن کریم با توجه به نظر کمیته آزمون تأکید کرد. در پایان علاوه بر جوایزی به رسم یادبود، جوایز نقدی نیز به حافظان برگزیده تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha