محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4119445
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
در ایام الله دهه فجر؛

محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی استان در مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی استان در مساجد کرمانشاه برپا می‌شود که از برنامه‌های ویژه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات صوت و لحن، حفظ، اذان و تکبیر ویژه نوجوانان، افزود: برپایی جشن‌های ایام‌الله دهه فجر در مؤسسات و خانه‌های قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برنامه‌ریزی و درحال اجرا شدن است.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی به برپایی نشست‌های تبیینی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی که انجام گرفته، نشست‌های تبیینی در مؤسسات قرآنی استان با هدف بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی چهل‌وچهار سال گذشته با استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: جشن‌های محلات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار با محوریت مؤسسات قرآنی و اعزام راوی تبیین‌گر از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره قرآنی در ایام‌الله دهه فجر است.

وی در پایان شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده قرآنیان استان و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ایام دانست و اظهار کرد: تلاش شده تا برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha