پویش‌های قرآنی در کشور راه‌اندازی شود
کد خبر: 4119487
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

پویش‌های قرآنی در کشور راه‌اندازی شود

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اهانت بی‌شرمانه دشمنان اسلام و قرآن به قرآن کریم، تصریح کرد: باید در مقابل این توطئه دشمنان، پویش‌های قرآنی راه‌اندازی کرده و رویش‌های قرآنی را بشناسانیم.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۴ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دهه تجلی نور علیه ظلمت و تاریکی است، انقلاب اسلامی، حکومت اسلام و قرآن را در جامعه بنا نهاد، امروز به حول و قوه الهی کشور رو به پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند در حالی که قبل از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته بودیم.

وی با تاکید بر رعایت انصاف در قضاوت درباره حکومت اسلامی، افزود: اگر در حکومت اسلامی در جایی، کسی تخلفی کرد نباید آن را به پای نظام و انقلاب نوشت و از مسئولان هم می‌خواهیم تا با خیانتکاران و مفسدان قاطعانه برخورد کنند.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: در نظام و حکومت اسلامی بخش اعظم مسئولان، صادقانه و مخلصانه در راه خدمت به مردم شب و روز ندارند ولی متاسفانه دشمنان اینها را نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان در راستای زیرسوال بردن خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب است، تصریح  کرد: آیا تا بحال دیده‌اید که دشمنان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی حرفی بزنند؟

امام‌جمعه میاندوآب افزود: دشمنان نمی‌توانند و نمی‌خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را ببینند و حقایق را نیز وارونه جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مردم ارزش و عزت داد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایران در خواری و ذلت بودند ولی انقلاب اسلامی به مردم عزت داد و برای آنها ارزش و اهمیت قائل شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه خطبه‌ها با اشاره به اهانت بی‌شرمانه دشمنان اسلام و قرآن به قرآن کریم، تصریح کرد: باید در مقابل این توطئه دشمنان، پویش‌های قرآنی راه‌اندازی کرده و رویش های قرآنی را بشناسانیم.

امام‌جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، افزود: در مقابل دشمن که برای ترویج بی‌حیایی و بی‌غیرتی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کند، باید هوشیار بوده و در مقابل برای نمایش ارزش‌های اسلامی آستین‌ها را بالا بزنیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سال‌روز ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، گفت: امام علی(ع) معدن خوبی هاست و ویژگی‌ها و فضائل امیرالمومنین، امام علی(ع) آنچنان عظیم و گسترده است که در باب آن کتاب‌ها نوشته شده است.

 

انتهای پیام
captcha