سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در زنجان آغاز به کار کرد
کد خبر: 4120064
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در زنجان آغاز به کار کرد

رئیس حوزه هنری استان زنجان از آغاز به کار سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۰ گروه تئاتر مسجدی آماده اجرای نمایش در سطح مدارس و مساجد هستند.

تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش ایکنا از زنجان، امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان، صبح امروز ۱۷ بهمن، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۲۰ مورد برنامه فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در این حوزه اجرا می‌شود.

وی به ضرورت تبیین و تبلیغ مفاهیم انقلابی و اسلامی با استفاده از ابزار هنر تاکید کرد و گفت: کشف و تربیت استعدادهای هنری و تولید آثار فاخر از رسالت‌های حوزه هنری است.

نعمتی از آغاز به کار سومین دوره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: ۲۰ گروه تئاتر مسجدی آماده اجرای نمایش در سطح مدارس و مساجد هستند.

این مسئول از برگزاری شب خاطره‌گویی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) زنجان برای چهارمین سال متوالی خبر داد و افزود: این برنامه با حضور فعالان و کنشگران انقلابی که در سال‌های انقلاب ۵۷ نقش بسزایی داشته‌اند، برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از رونمایی و اکران فیلم مستند مسجد ولیعصر(عج) در قالب فیلم مستندروایی از اماکن تاریخی و تأثیرگذار در وقوع اتفاقات و رویدادهای انقلابی در آن دوران و پرداختن به نقش مؤثر اقشار و طیف‌های مختلف خبر داد و افزود: رونمایی از قطعه موسیقی «پاینده ایران» و رونمایی از کتاب‌های تصویرسازی «لطف خورشید» و «فصل لبخند» ویژه گروه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

به گفته این مسئول، برگزاری نشست «بررسی و تحلیل پژوهشی بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و متن شعارهای انقلابی»، کارگاه نقد کتاب و کارگاه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و خاطره‌گویی وقایع انقلاب توسط فعالان انقلاب اسلامی زنجان و اعزام خاطره‌گو به مساجد اعتکاف و زندان از دیگر برنامه فرهنگی‌هنری این ایام است.

انتهای پیام
captcha