«جشن انقلاب» در خانه قرآن مرواریدهای بهشتی آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4120835
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

«جشن انقلاب» در خانه قرآن مرواریدهای بهشتی آزادشهر برگزار شد

به مناسبت ایام دهه فجر «جشن انقلاب» با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر، مربیان و قرآن‌آموزان امروز، 19 بهمن در خانه قرآن مرواریدهای بهشتی روستای اهل‌‌سنت قزلجه آق امام شهرستان آزادشهر برگزار شد.

جشن انقلاب با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در خانه قرآن مرواریدهای بهشتی

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ایام دهه فجر «جشن انقلاب» با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر، مربیان و قرآن‌آموزان امروز، 19 بهمن در خانه قرآن مرواریدهای بهشتي روستای اهل‌‌سنت قزلجه آق امام شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در این مراسم قزلجه مربی خانه قرآن مرواریدهای بهشتی آزادشهر با بیان‌اینکه این انقلاب ثمره خون شهیدان است، گفت: شادی و خوشحالی امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی شهدا می‌باشد.

مربی‌خانه قرآن مرواریدهای بهشتی آزادشهر با اشاره به اینکه امنیت و آرامش ارمغان این انقلاب شکوهمند اسلامی است، افزود: اکنون وظیفه همه است که کودکان را با آرمان‌های انقلاب و شهدا آشنا کنیم و آنان را با تعالیم اسلامی و انقلابی از دسیسه‌های معاندان و بدخواهان مصون بداریم.

مربی خانه قرآن مرواریدهای بهشتی آزادشهر گفت: امروز این خانه قرآن زیر سایه امنیت انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند و کودکان و نوجوانان اهل‌سنت با کمال آرامش در حال فراگیری قرآن و احکام اسلامی هستند و این از برکات این انقلاب است.

قزلجه گفت: در این مراسم برای تولد این انقلاب اسلامی جشنواره غذا هم برگزار شد و بانوان روستا بخاطر عشق به انقلاب و این پیروزی شکوهمند هر کدام با تهیه غذای محلی به استقبال این جشن آمدند.

 

انتهای پیام
captcha