اختتامیه مرحله استانی جشنواره قرآن حوزه‌های علمیه در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4120852
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

اختتامیه مرحله استانی جشنواره قرآن حوزه‌های علمیه در گلستان برگزار می‌شود

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه فردا ۲۰ بهمن با حضور مسئولین در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه

محمد قدوسی، کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی، با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب، ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا و خانم و فرزندان ایشان در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این جشنواره در گرگان با حضور ۴۰۰ خانواده طلاب شیعه و سنی برگزار شد که در بخش کتبی تعداد ۳۱۰ خانواده طلاب شیعه و سنی در رشته‌های کتابخوانی، مقالات پژوهشی، تفسیر قرآن و صحیفه سجادیه و در بخش شفاهی تعداد ۹۰ خانواده در رشته‌های ترتیل، حفظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء، قرائت تقلیدی، اذان و دیگر رشته‌های مرتبط شرکت کردند.

قدوسی همچنین از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری خبرداد و گفت: افزود: مرحله کشوری این جشنواره با شرکت ۲۸ نفر از راه‌یافتگان به این مرحله شامل همسر و فرزندان طلاب آقا، بانوان طلبه و فرزندان ایشان در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن و به مدت سه روز در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

وی گفت: اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه فردا ۲۰ بهمن با حضور مسئولین در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha