آغاز مجدد فعالیت کانون قرآنی نورالثقلین حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج
کد خبر: 4123024
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

آغاز مجدد فعالیت کانون قرآنی نورالثقلین حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج

مسئول کانون قرآنی نورالثقلین مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) هیدج گفت: با فعالیت مجدد کانون قرآنی نورالثقلین حفظ جزء ۳ قرآن‌کریم از سر گرفته شد.

کانون قرآنی نورالثقلین

رقیه آقامیرزایی مسئول کانون قرآنی نورالثقلین مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) هیدج، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه کلاس حفظ از اواخر تابستان با حضور اساتید دارالقرآن شهرستان کار خود را آغاز کرده است، متذکر شد: کلاس‌های این کانون به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این کلاس‌ها قرآن‌آموزانی از سطح شهر و طلاب دارد، تصریح کرد: حفظ دو جزء قرآن در این کانون تا پایان نیم‌سال اول تحصیلی به پایان رسیده و هم اکنون کلاس‌‌های حفظ جزء ۳ برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی با بیان اینکه علاوه‌بر کلاس حفظ، کلاس‌‌های تجوید و روخوانی و روان‌‌خوانی نیز توسط این کانون برگزار می‌‌شود، اضافه کرد: این کانون قرآنی در برگزاری برخی برنامه‌‌های فرهنگی و مناسبتی نیز با معاونت فرهنگی حوزه مشارکت دارد.

آقا‌میرزایی با یادآوری اینکه قرآن چراع راه بشریت است، خاطر نشان کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از بازوهای مهم فرهنگی جامعه، می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی جامعه ایفا کند.

انتهای پیام
captcha