برگزاری دومین اجتماع بزرگ قرآنی در زنجان
کد خبر: 4124952
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برگزاری دومین اجتماع بزرگ قرآنی در زنجان

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دومین اجتماع بزرگ قرآنی زنجان به همراه پاسداشت بیش از نیم قرن تلاش بانوی فرهیخته و مبلغ پیشکسوت کلام وحی، منیره قریشی در زنجان برگزار می‌شود.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

محسن ربی، ‌سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، بیان کرد: طبق تصمیمات کمیته مرکزی مراسم، قرار بر این شد تا در هر اجتماع قرآنی زنجان از یک خادم پیشکسوت قرآنی نیز تجلیل به عمل آید که قطعاً در شناساندن زحمت‌کشان و تلاش‌گران این عرصه به آحاد جامعه تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: بر این اساس دومین اجتماع بزرگ قرآنی زنجان به همراه پاسداشت بیش از نیم قرن تلاش بانوی فرهیخته و مبلغ پیشکسوت کلام وحی خانم منیره قریشی در زنجان برگزار می‌شود.

ربی خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه کنونی مغفول ماندن قرآن صدمات جبران ناپذیری بر تمام عرصه‌های حکمرانی وارد کرده است به‌طوری‌که ما در اقتصاد، سیاست، فرهنگ اثرات این مغفولیت قرآن‌کریم را می‌بینیم.

‌سرپرست گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تأکید کرد: با عنایت خاصه باری‌تعالی و حضرت حجت(عج) و بنابر تصمیمات اعضای کمیته و تأکیدات امام‌جمعه زنجان این مراسم به صورت فصلی و با حضور قاریان مطرح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این مراسم روز یکشنبه مورخ ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ در حسینیه اعظم زنجان و با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha