شب‌های قدر به کدام امامزاده شهر آب‌بر برویم؟
کد خبر: 4132991
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

شب‌های قدر به کدام امامزاده شهر آب‌بر برویم؟

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: امامزادگان هاشم و عوف (ع) هر شب ماه مبارک رمضان و امامزاده جعفر(ع) در شب‌های قدر در شهر آب‌بر مراسم دارند.

شب‌های قدر

روح‌الله احمدی، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، درباره برگزاری مراسم شب‌های قدر در آب‌بر، اظهار کرد: در سطح شهرستان طارم ۲۱ امامزاده حضور دارد که امامزادگان هاشم و عوف(ع) و امامزاده جعفر(ع) در شهر آب‌بر حضور دارند. همچنین در امامزادگان هاشم و عوف(ع) علاوه بر مراسمی که هر شب ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود در وقت ظهر نیز جزء‌خوانی قرآن‌کریم انجام می‌شود.

وی افزود: در امامزاده جعفر(ع) نیز در شب‌های قدر مراسم احیا برگزار می‌شود. همچنین مساجد شهر آب‌بر همچون، مسجد جامع، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، امام خمینی(ره)، باب الحوائج و مسجد امام حسن(ع) برای هر شب ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برنامه دارند.

این مسئول تصریح کرد: مسجد امام حسن مجتبی(ع) برنامه نهج‌البلاغه‌خوانی برای جوانان و نوجوانان را نیز دارد و این مسجد تقریبا اختصاصی برای نوجوانان و جوانان است و شب ولادت امام حسن(ع) هیئت امنا مسجد جوانانی که فعال بودند را با خانواده برای افطاری دعوت کردند.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به اعزام مبلغ، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهر آب‌بر و برخی روستاها همانند گوهر، دستجرده، سانسیز، گیلان‌کشه، شهر چورزق، گیلوان که روحانی مستقر دارند از اول ماه مبارک رمضان و روستاهای دیگر از ۱۵ ماه رمضان آغاز شده و تا عید فطر و قرائت نماز عید فطر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha