حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز ظهور است
کد خبر: 4134010
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز ظهور است

امام‌جمعه سلطانیه گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز ظهور است چرا که امام زمان(عج) هم با ظالمان مبارزه خواهد کرد.

امام‌جمعه سلطانیه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام‌جمعه سلطانیه، ظهر امروز 25 فروردین در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان، به مسئله حجاب و آغاز برخورد با پدیده غیرشرعی و غیرقانونی کشف حجاب اشاره کرد و با بیان اینکه عفاف و حجاب یک امر اجتماعی است و اجتماع مردم در شب‌های قدر نشانه پایبندی آنها به ارزش‌هاست، گفت: از موضع فرمانده کل فراجا و اقدام نیروهای انتظامی حمایت می‌کنیم و از مردم مؤمن هم انتظار می‌رود که پشتیبان حافظان امنیت اخلاقی جامعه باشند.

وی مشکل گرد و غبار چمن سلطانیه را یادآور شد و افزود: نباید این ظرفیت عظیم با ایجاد گرد و غبار به تهدید شهر و مردم تبدیل شود و لذا مسئولان که اطلاع دارم پیگیر هم هستند هر طرح و برنامه‌ای دارند را سریع‌تر اجرا کنند.

حسینی‌نسب به تبیین راهکار مهار تورم و رشد پرداخت و با بیان اینکه تورم از مشکلات حاد اقتصادی در ۵۰ سال گذشته بوده، گفت: رشد نقدینگی و رشد نرخ ارز در رشد تورم مؤثر هستند و دولت باید حجم نقدینگی و رشد نرخ ارز را در راستای تحقق شعار سال کنترل کند.

امام‌جمعه سلطانیه با گرامیداشت روز جهانی قدس، به تشریح چرایی روز قدس و حمایت از فلسطین بر اساس آیات و روایات پرداخت و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه‌سازی برای ظهور است چرا که امام زمان(عج) هم با ظالمان مبارزه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از منظر قرآن سرسخت‌ترین دشمنِ مؤمنان، یهودیان هستند و بر اساس روایات هر کس نسبت به امور مسلمین بی‌تفاوت باشد مسلمان نیست و مسلمانی فقط نماز و روزه نیست بلکه سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان بود، افزود: روز قدس باعث شد روز قدس جهانی شده و تبدیل به مساله اسلامی و انسانی شود و مسئله فلسطین فراموش نشود.

خطیب جمعه سلطانیه با قدردانی از حضور مردم در شب‌های قدر و قدردانی از صدا‌و‌سیما بخاطر پوشش مراسم شب‌های قدر حتی در روستاها گفت: از خداوند مسئلت می‌کنیم که انفاق و احسان و افطاری مؤمنان در مساجد و منازل و عبادات و روزه‌داری روزه‌داران خصوصاً روزه اولی را قبول کند.

انتهای پیام
captcha