پشت پرده بی‌حجابی‌ها به مردم معرفی شود
کد خبر: 4135303
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

پشت پرده بی‌حجابی‌ها به مردم معرفی شود

امام‌‌جمعه قیدار گفت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید بی‌حجابی و پشت پرده آن به مردم ابلاغ شود که عاملان آن چه کسانی هستند‌.

بی‌حجابی‌

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌علی موسوی، امام‌‌جمعه قیدار، شامگاه دیروز ۲۹ فرودین در جلسه کمیته حجاب و عفاف آموزش‌وپرورش شهرستان خدابنده، امید آفرینی را عامل افزایش توانمندی نیروهای انقلابی و مردمی در جهت نشر و خلق آثار فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید بی‌حجابی و پشت پرده آن به مردم ابلاغ شود که عاملان آن چه کسانی هستند، افزود: هر شخص و سازمان باید سهم خود را در تبلیغ و نشر فرهنگ اسلامی و حجاب و عفاف مشخص کند و همه باید در این حوزه در یک جبهه قرار داشته و به صورت قرارگاهی و تخصصی عمل کنیم.

امام‌جمعه قیدار با تاکید بر اینکه هرکس در حیطه کاری خود صاحب‌نظر است و می‌تواند در پاسخ‌گویی به شبهات موثر واقع شود، ادامه داد: ترویج جلسات خانگی قرآن و هیئت‌ها با عناوین مختلف می‌تواند کمک حال مسائل دینی، عقیدتی و تربیتی خانواده‌ها باشد.

بهزاد کثیرلو مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خدابنده نیز در ادامه این جلسه گفت: جهت ترویج مسائل اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان با توجه به تربیت تمام ساحتی آنان با رویکرد اقدامات تبلیغی می‌توانیم در این زمینه گام‌های موثری برداریم.

وی حجاب و عفاف را از اصيل‌ترين باورهای دينی و ارزش‌های اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش تكاليفی در راستای عفاف و حجاب و گسترش معارف دینی و اسلامی دارد كه جهت گسترش اين فرهنگ ناب اسلامی در مدارس با تشكيل حلقه‌های فكری می‌توان زمينه‌های توسعه و ترويج این امر مهم را فراهم کرد.

انتهای پیام
captcha