گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی در جشنواره «انتقام آزادگان»
کد خبر: 4141844
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی در جشنواره «انتقام آزادگان»

جنبش جهاد اسلامی جشنواره‌ «انتقام آزادگان» را برای گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی در غزه، جنین، لبنان و سوریه تنظیم کرد.

برگزاری جشنواره «انتقام آزادگان» برای گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز جمعه در جشنواره انتقام آزادگان تاکید کرد که در نبرد اخیر در غزه دست بالا را داشت و ضربه آخر را به دشمن صهیونیستی وارد کرد و تحت هیچ شرایطی اجازه نداد که رژیم اشغالگر یکی از گروه‌های مقاومت را به تنهایی هدف قرار داده و به خواسته خود برسد.

اتاق مشترک مقاومت در بیانیه‌ای عنوان کرد که مقاومت در نبرد انتقام آزادگان اجازه نداد نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی با در پیش گرفتن سیاست ترور رهبران مقاومت اهداف خود را محقق کند.

در این بیانیه آمده است: این نبرد ثابت کرد و در آینده نیز ثابت خواهد شد که ترور رهبران مقاومت و جنایات دشمن صهیونیستی تنها عزم ملت فلسطین برای ادامه مقاومت را جزم‌تر خواهد کرد.

اتاق مشترک مقاومت تأکید کرد که گروهان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت قدرت ثبات و پایداری خود و تحقق آنچه را که وعده داده بودند، ثابت کردند و پاسخ مقاومت با هدف قرار دادن قدس و تل آویو و تمامی شهرک‌های صهیونیستی کاملا واضح بود و حقایق بسیار فراتر از آن چیزی است که دشمن و رسانه‌های اسرائیلی به آن اذعان کرده‌اند.

مقاومت بار دیگر به دشمن صهیونیستی هشدار داد که هرگونه حماقت و ترور رهبران مقاومت پاسخ سخت، قاطع و یکپارچه مقاومت را در پی خواهد داشت.

اتاق مشترک مقاومت تمامی آزادگان جهان را به عمل به مسئولیت‌های خود در حمایت از قضیه فلسطین و بکارگرفتن توانمندی‌ها و امکانات خود جهت بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین فراخواند.

گروه‌های مقاومت فلسطین این پیروزی و دستاورد سیاسی و نظامی را به اسرای قهرمان فلسطین و محور مقاومت که همیشه حامی و پشتیبان ملت و مقاومت فلسطین بوده، تبریک گفت.

 النخاله: برای توافق بر سر آتش‌بس معادله‌ای قوی را تحمیل کردیم 

 النخاله در سخنان خود در مجلس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نبرد انتقام آزادگان در بیروت گفت: این جنگ در  دو جبهه بود، جبهه میدانی و جبهه سیاسی. رزمندگان ما در هر دو جبهه کار بزرگی انجام دادند و ما در توافق آتش‌بس یک معادله قوی را تحمیل کردیم.

برگزاری جشنواره «انتقام آزادگان» برای گرامیداشت شهدای نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی
 وی خاطرنشان کرد که توافق حاصل شده بی‌سابقه است.
 دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: در این نبرد، قهرمانان شهید پس از پیمودن یک راه سخت که چندین دهه به طول انجامید، به شهادت رسیدند.
 وی ادامه داد: در نبرد نظامی، رزمندگان ما و رهبران آنها عملکرد خوبی داشتند و به بهترین نحو نماینده مردم فلسطین بودند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که این خون شهدا بود که باعث شد بتوانیم چنین معادله محکمی را تحمیل کنیم و به این دستاورد دست یابیم و این نشان می‌دهد که وحدت ما تضمین اساسی برای ادامه راه رهایی است.
زیاد النخاله در پایان از همه رهبران نیروها و جناح‌های فلسطینی حاضر در جلسه تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha