افزایش ثبت‌نام‌کنندگان زنجانی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌
کد خبر: 4142943
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

افزایش ثبت‌نام‌کنندگان زنجانی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم تاکنون ۴۷۷ نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی‌تبریزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم، اظهار کرد: از زمان آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ در استان زنجان تاکنون، ۴۷۷ نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در رابطه با آمار ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به تفکیک در استان زنجان، افزود: در این دوره از مسابقات در شهرستان زنجان ۲۶۲ نفر، شهرستان خدابنده ۹۳ نفر، شهرستان ابهر ۴۹ نفر، شهرستان خرمدره ۳۹ نفر، شهرستان ایجرود ۹ نفر، شهرستان سلطانیه ۶ نفر، شهرستان طارم ۱۵ نفر و شهرستان ماهنشان ۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول در رابطه با رشته‌های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، تصریح کرد: ترجمه سوره یس و الرحمن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، مدیحه‌سرایی و همخوانی، دعاخوانی، اذان، معارف نهج‌البلاغه، معارف قرآن‌کریم و معارف صحیفه سجادیه از جمله رشته‌های مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در رشته‌ ترجمه سوره یس و الرحمن بوده و کمترین تعداد ثبت‌نام در رشته مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی بوده است، گفت: از میان ثبت‌نام‌کنندگان در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان ۳۱۶ نفر خانم و ۱۶۱ نفر آقا بوده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد، اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان بالای ۱۸ سال استان دعوت می‌کنیم برای ارزیابی مهارت و توانایی‌های خود در رشته‌های مختلف قرآن‌کریم در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم استان زنجان از روز ۱۶ اردیبهشت و از طریق درگاه اینترنتی مسابقات به نشانی http://quraniran.ir/ آغاز شده و تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha