زنجانی‌ها میزبان خادمان حرم رضوی
کد خبر: 4143237
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

زنجانی‌ها میزبان خادمان حرم رضوی

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان گفت: خادمان حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» از روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته مهمان مردم زنجان خواهند بود.

خادمان حرم رضوی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام ابوالفضل خالقی، دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان، ظهر امروز ۳ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خادمان حرم علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) در استان زنجان از روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته، اظهار کرد: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور مسئولان و عموم مردم روز پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های سلطانیه و خرمدره در روز دوشنبه ۸ خردادماه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهید «مهدی هادی» از شهدای امنیت اقتصادی استان در شهرستان سلطانیه و مراسم استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشن در روز دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در مقابل مسجد رسول‌الله خرمدره نیز از دیکر برنامه‌های خادمان رضوی در این شهرستان‌ها خواهد بود.

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و ۷ خردادماه نیز میزبان اقشار مختلف مردم در شهرهای انگوران، دندی و ماهنشان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در جشن خیابانی در مسجد علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و حضور در شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و سایر شرکت‌های سطح استان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

انتهای پیام
captcha