برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در ابهر
کد خبر: 4143431
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در ابهر

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: به همت خانه قرآن حضرت ولیعصر(عج) کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در ابهر

علیرضا شهسواری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، عنوان کرد: در راستای آشنایی و انس عموم مردم با کلام وحی و با هدف بسترسازی لازم جهت آموزش‌های تخصصی قرآن‌کریم، کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ویژه بزرگسالان در خانه قرآن حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی در طول سال و به صورت هفتگی برگزار می‌شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن بوده و به قرآن‌آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به افرادی که حد نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب کنند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر اعطاء خواهد شد، گفت: خانه قرآن حضرت ولی عصر(عج) از سال ۱۴۰۰ با دریافت مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در این منطقه است و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha