وظیفه اساتید تبیین مکتب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است
کد خبر: 4145010
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

وظیفه اساتید تبیین مکتب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز وظیفه خطیر اساتید روشنگری و تبیین انقلاب و دستاوردهای انقلاب و مکتب و نهضت امام راحل(ره) است.

امام خمینی(ره)

به گزارش ایکنا از زنجان، اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، شامگاه صبح امروز ۱۰ خرداد در جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان زنجان، با بیان اینکه امروز وظیفه خطیر اساتید روشنگری و تبیین انقلاب و دستاوردهای انقلاب و مکتب و نهضت امام راحل(ره) است، اظهار کرد: بسیج سازندگی در چهار کارگروه قرارگاه جهادی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه فعالیت می‌کند.

وی در رابطه با جهاد آبرسانی، افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی در چهار عرصه فعالیت می‌کنیم که مهم‌ترین آن جهاد آبرسانی است که در سطح استان و شهرستان صورت می‌گیرد و تاکنون در این حوزه به ۵۷ روستا آبرسانی شده است.

این مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی شده، تصریح کرد: آب‌خیز تا جالیز که بیشترین فعالیت در حوزه کشاورزی بوده و احداث استخر، ایجاد کانال که با همکاری و مشارکت جهادکشاورزی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به حوزه مسکن محرومان، گفت: با کمک و همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، استان خوشبختانه واحد مسکونی برای خانواده‌های کم‌برخوردار ساخته و در اختیار عزیزان قرار گرفته است.

جهانبخشی با اشاره به قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه جهاد روشنایی و پنل‌های خورشیدی، اظهار کرد: این طرح با هدف اشتغال‌زایی برای خانواده کم‌برخوردار و ایجاد در آمد و صرفه‌جویی در مصرف برق برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات در حوزه تولید و اشتغال، واکسیناسیون دام با همکاری دامپزشکی، پرداخت کمک تحصیلی و اهدا جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت از جمله اقدامات صورت گرفته میباشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی جغرافیامحور و محله‌محور هستند که برای حل مشکلات مردم بویژه افراد کم‌برخوردار جامعه همواره در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام
captcha