کارگاه آموزشی نماز و نهج‌البلاغه در کنارک برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4145987
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

کارگاه آموزشی نماز و نهج‌البلاغه در کنارک برگزار شد + فیلم

کارگا‌ه‌های آموزشی مهدویت، نهج‌البلاغه و نماز و شیوه‌های جذب فرزندان به نماز ویژه کارکنان وظیفه در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهدویت، نهج‌البلاغه و نماز

به گزارش ایکنا، یکی از برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا در کنارک در کنار تمامی فعالیت‌های تخصصی قرآنی و فرهنگی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهدویت براساس منویات مقام معظم رهبری با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها است.

به همین منظور ارتقای سطح بینش معارفی، سطح مهدویت و پاسخگویی به شبهات نسل جوان به مباحث مهدویت و فرقه‌های نوظهور، تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تربیت نسل آگاه در سطوح مختلف کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های کارکنان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

در همین راستا، کارگاه آموزشی مهدویت، نهج‌البلاغه و نماز و ارائه راه‌های شیوه‌های جذب فرزندان به نماز ویژه کارکنان وظیفه به مدت سه روز در دهه دوم خرداد با تدریس اساتید بومی در دو بخش مجزا (هر کارگاه به مدت سه ساعت) اجرا شد.

این کارگاه همراه با تشویق‌هایی برای سربازان وظیفه، چون در نظر گرفتن مرخصی (با اختیار فرمانده یگان‌ها) و در بخش خانواده‌ها با اعطای بسته‌های فرهنگی و قرآنی و هدایای نقدی و در بخش کارکنان پایور علاوه بر هدایای نقدی و غیر نقدی، در نظر گرفتن مدت زمان حضور در این دوره به عنوان سوابق خدمتی و بهره‌مندی از آن در دوره‌های بعدی، لحاظ شده است.

حسن ختام این برنامه سه روزه، برگزاری آیین اختتامیه با محوریت محفل انس و تدبر در قرآن در قالب تجلیل از نفرات فعال کارگاه‌ها و تجلیل از نفرات منتخب مرحله سوم طرح قرآنی «تسنیم» با حضور امیر فرماندهی منطقه سوم، فرماندهان یگان‌های سربازی در مسجد حضرت امام علی(ع) بود.

انتهای پیام
captcha