گذراندن اوقات فراغت در دارالقرآن مسجد جامع نارمک
کد خبر: 4146094
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

گذراندن اوقات فراغت در دارالقرآن مسجد جامع نارمک

دوره‌های آموزش قرآن در کنار سایر دوره‌های هنری و خلاقیت و حلقه‌های معرفت‌افزایی از سوی دارالقرآن مسجد جامع نارمک، برگزار می‌شود.

ثبت‌نام ترم تابستان

به گزارش ایکنا، با فرا رسیدن ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان، ثبت‌نام ترم تابستان دارالقرآن مسجد جامع نارمک با عنوان «تابستان طلایی» با برنامه‌های قرآنی، مهارتی، هنری و خلاقیت آغاز شده است.

این دوره‌ها شامل روخوانی و روان‌خوانی قرآن، آشنایی با فنون قرائت (مرحله مقدماتی)، حفظ ترتیبی و موضوعی و مفاهیم قرآن ویژه نوجوانان و جوانان و حفظ قصار سور و آشنایی با قصه‌های قرآنی ویژه خردسالان است.

همچنین در کنار آن نیز آموزش رباتیک به صورت عملی و کارگاهی، معرق، فنون صفر تا صد عکاسی با موبایل، آکادمی رزم‌آوران و آموزش ورزش‌های رزمی، خوشنویسی، حلقه‌های معرفت‌افزایی و بازی‌های خلاق ویژه نونهالان برگزار خواهد شد.

در کنار این برنامه‌ها نیز اردو‌های سیاحتی و زیارتی به صورت یک‌روزه یا نیم‌روزه انجام می‌شود و از نوآوری فعالیت‌های تابستانه امسال دارالقرآن، فعال‌سازی بخش گیم‌نت با لوازم و بازی‌های جدید است که نوجوانان و جوانان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۰۹۰۵۰۴۱۲ تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان بله به آیدی darolqurannarmak۲@ پیام دهند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری به مسجد جامع نارمک واقع در محله هفت حوض، طبقه سوم ساختمان فرهنگی مسجد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha