نتایج مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در زنجان اعلام شد
کد خبر: 4147091
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

نتایج مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در زنجان اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن  خبر داد و گفت: نتایج آزمون در سایت تلاوت قابل مشاهده است.

نتایج مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، در گفتگو با ایکنا از زنجان، از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم خبر داد و گفت: نتایج آزمون در سایت تلاوت قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه از استان زنجان در مرحله اول ۱۶۸ نفر از حافظان قرآن در آزمون مذکور شرکت کردند، افزود: آزمون مرحله اول به صورت کتبی در تاریخ جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار شد که تعداد ۱۱۶ نفر از این شرکت‌کنندگان در مرحله اول پذیرفته شده و به مرحله شفاهی این آزمون‌ها راه یافتند که تعداد ۳۸ نفر از برادران و ۷۸ نفر از حفاظ خواهر هستند.

این مسئول اظهار کرد:‌ آزمون‌های مرحله دوم از تاریخ ۲۱ لغایت ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت شفاهی در مرکز استان و با حضور ممتحنین مجاز و مورد تأیید سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد که جدول زمان‌بندی آن ۱۰ روز قبل از آزمون به اطلاع حفاظ رسانده خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۳ تیرماه، خواهران و در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه نیز برادران برای آزمون شفاهی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha