طرح اطعام غدیر و احسان علوی در زنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 4152196
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
همزمان با دهه امامت و ولایت وعید سعید غدیرخم:

طرح اطعام غدیر و احسان علوی در زنجان اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد‌ امام‌خمینی(ره) استان زنجان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم طرح اطعام غدیر و احسان علوی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری خیرین در استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح اطعام غدیر و احسان علوی

به گزارش ایکنا از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد‌ امام‌خمینی(ره) استان زنجان صبح امروز ۱۲ تیر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، گفت: عید سعید غدیر فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد وحدت، همدلی در جهت دستگیری از نیازمندان و عمل به سیره علوی در خصوص کمک به ایتام و نیازمندان است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در استان زنجان همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم طرح اطعام غدیر و احسان علوی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در استان زنجان اجرا می‌شود.

صالحی ادامه داد: به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری خیران نیکوکار در اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند در دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد‌ امام‌خمینی(ره) استان زنجان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم خیر و نیکوکار استان در برنامه‌های اجرایی این نهاد، تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری ۰۲۴#۸۸۷۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ و یا از طریق ۱۸۲ مرکز نیکوکاری فعال و دفاتر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در سطح استان در اطعام ایتام و نیازمندان در این روز بسیار با عظمت، سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha