محرم امسال مبلغان وظیفه سنگینی بر عهده دارند
کد خبر: 4155740
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

محرم امسال مبلغان وظیفه سنگینی بر عهده دارند

امام‌جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مبلغان وظیفه سنگینی در محرم امسال بر عهده دارند، گفت: دشمن نسبت به حوزه حساس بوده و آن را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، ظهر امروز ۲۶ تیر در همایش‌ طلایه‌داران تبلیغ استان زنجان، به برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۶۰‌ شبکه دشمن در فضای مجازی شب و روز علیه کشورمان دروغ‌پردازی می‌کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری دروغ‌ها را روانشناسانه و به گونه‌ای مطرح می‌کنند که برای مخاطب قابل پذیرش می‌شود.

وی با بیان اینکه در راس تبلیغات دشمنان روحانیون، خبرگان و روسای قوا هستند، یادآور شد: بیشترین اتهامات و توهین‌ها و فحش‌ها علیه روحانیت انجام‌ می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرامین اخیر خود در بین مبلغان و حوزویان چند هشدار مهم را اعلام کردند.

وی اضافه کرد: باید به سخنان ایشان متعهد ماند، چرا که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبلغان مسائل مربوطه را روشن‌تر، صریح‌تر و اورژانسی‌تر مطرح کردند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه تاکنون مردم نیز دین خود را با روش مبلغان به دست آورده‌اند، اضافه کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان منبر خطابه‌ای یکی از مفیدترین روش‌ها است پس باید مخاطب را شناخت و مقتضای حال را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: تقویت ایمان مردم از طریق مبلغان انجام می‌گیرد و متدینان همواره‌ در صحنه‌های حساس کشور حضور دارند.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه کشورمان طی ۴۵ سال گذشته با اقتدار در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، اظهار کرد: تز انقلاب از حوزه بوده است و دشمن می‌خواهد با ایده خود این حوزه را بپرواند و متاسفانه اخبار ناراحت‌کننده از برخی حوزویان شنیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر با تبلیغات دروغ و جنگ ترکیبی به میدان آمد و اگر در برابر تبلیغات سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.

وی با بیان اینکه برای دشمن روحانی اهمیت دارد و امسال شرایط خاصی حاکم در کشور بود، گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ابزار هیچ جناحی نیستیم که اگر باشیم دچار خسران شده‌ایم.

انتهای پیام
captcha