برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن‌کریم برادران پایور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان
کد خبر: 4174602
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن‌کریم برادران پایور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

مسابقات نیمه نهایی قرآن‌کریم برادران پایور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گزار شد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی

به گزارش ایکنا از زنجان، مسابقات نیمه نهایی قرآن‌کریم برادران پایور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز ۱۹ مهر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان برگزار و نفرات برگزیده معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به توکل و توسل به خداوند متعال، اظهار کرد: در آیات قرآن‌کریم به این موضوع تاکید و سفارش بسیار شده است که تمام کار‌ها برای رضای پروردگار متعال باشد و هیچ‌گاه مایوس و ناامید نشوید چرا که خداوند بخشنده و مهربان است.

وی با بیان اینکه اگر انسان واقعا در مسیر و راه و منش قرآن‌کریم باشد دشمن با تمام توانمندی‌ها شکست خواهد خورد، تصریح کرد: این وعده الهی است و نباید فراموش کرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: صحبت باید آگاهانه باشد و آنچه در آیات قرآن‌کریم آمده است انسان زمانی که در مورد موضوعی صحبت می‌کند باید آگاهانه و صحیح باشد و امروز نیز این مسئله در جامعه وجود دارد و نسبت به موضوعی که تخصص نداریم نباید صحبت کرد و این مسئله مهم نیازمند توجه بیشتر است.

این مسئول تاکید کرد: زمانی که در مورد موضوعی صحبت می‌کنیم باید عامل باشیم و زمانی که خودمان توجه و رعایت نکنیم تاثیری در جامعه نخواهد داشت و همین‌طور صحبت باید منصفانه و عادلانه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه طبق آیات قرآن‌کریم صحبت‌ها باید دارای سند و مستندات باشد، عنوان کرد: از دیگر ویژگی‌های صحبت کردن صادقانه بودن است که امام راحل (ره) به‌گونه‌ای صحبت می‌کردند که ساده و از زبان مردم بود و هر زمان ساده و رسا صحبت کنیم تاثیرات بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha