جوانان عضو هلال‌احمر را با تبیین موضوع به سمت اخلاقیات هدایت کنیم
کد خبر: 4182066
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
در حاشیه افتتاح کانون طلاب خواهران مطرح شد؛

جوانان عضو هلال‌احمر را با تبیین موضوع به سمت اخلاقیات هدایت کنیم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: باید در هلال‌احمر جوانان را با رفتار خود و تبیین موضوع به سمت اخلاقیات هدایت کنیم.

هلال‌احمر

به گزارش ایکنا از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ظهر امروز ۲۴ آبان در آیین راه‌اندازی کانون طلاب خواهران در مدرسه علمیه خدیجه کبری (س) زنجان، اظهار کرد: به دنبال رشد مضاعف بعد اخلاقی و اعتقادی هستیم چرا که هر فردی اعتقادی دارد که باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی گفت: منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها باید عملیاتی شود این مهم در هلال‌احمر نیز با توجه به شرح وظایف کاری که داریم محقق و اندیشه و رودیکردها نهادینه می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه باید از رخنه دشمن در باورها و اعتقادات جوانان پیشگیری کنیم، اظهار کرد: باید در برخی از فعالیت‌ها ترکیب تقویت باورها و اعتقادات ایجاد شود.

این مسئول افزود: باید در هلال‌احمر جوانان را با رفتار خود و تبیین موضوع به سمت اخلاقیات هدایت کنیم.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: وجود کانون‌های هلال‌احمر به ویژه در مراکزی که اخلاق، اعتقادات و فرهنگ تولید می‌کنند هر چه در جامعه حضور و در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کنند نقش و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید بر اساس عملکرد، نوع مدیریت و رویکرد فعالیت‌ها پیوست فرهنگی و اخلاقی داشته باشد که در زمالن حاضر این مهم حلقه مفقوده است.

وی ادامه داد: ورود در حوزه‌های عملیه باید با شناخت از ساختارهای این مجموعه و منطقی باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: در هلال‌احمر برای نجات جان انسان‌ها حرکت کنیم و در بعد اعتقادی و اخلاقی مجموعه را رشد بدهیم و از ظرفیت جوانان و طلاب در حوادث، سوانح و خدمات عام‌المنفعه استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام جواد نصیری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر مدیریت فضای مجازی بسیار مهم است و بانوان از افسران مهم مدیریت این فضا در راستای تبلیغ اعتقادات و هویت دینی هستند.

این مسئول افزود: اسلام دارای سه وجه احکام، اعتقادات و اخلاقیات است و هر چه اعتقادات قوی و احکام تسهیل باشد اخلاق نیز درست می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان بزرگ‌ترین موتور محرکه جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: در تلاش هستم از ظرفیت حوزه‌های عملیه در راستای تقویت اعتقادات استفاده کنیم و باید در کنار خدمات امدادی این مقوله نیز لحاظ شود.

انتهای پیام
captcha