پیروزی همیشه از آن جبهه حق است
کد خبر: 4182073
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

پیروزی همیشه از آن جبهه حق است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: سیر در احوالات ائمه معصومین (ع)، موید بالا بودن علم حضرت حق بوده و پیروزی همیشه از آن جبهه حق است.

حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ظهر امروز ۲۴ آبان در مراسم محفل انس با قرآن‌کریم که به مناسبت هفته قرآن و عترت در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، گفت: قرآن حقیقت است، هم ظاهر آن شفاست و هم باطن آن برای اهل معنا رحمت است.

وی با اشاره به سوره مسد افزود: کسانی که در جبهه باطل قرار گیرند، خواه یا ناخواه محکوم به شکست‌ هستند.

حجت‌الاسلام نقی‌لو تصریح کرد: سیر در احوالات ائمه معصومین (ع)، موید بالا بودن علم حضرت حق بوده و پیروزی همیشه از آن جبهه حق است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آیه‌هایی از سوره مَسد، اقدامات اشخاصی چون ابولهب و همسرش در خدشه‌دار کردن چهره رسول خدا در جامعه آن روز را بی‌اثر خواند و افزود: در هر عصری اگر افراد ویژگی‌های انحرافی مانند ابولهب و همسرش داشته باشد، سرنوشتی شبیه آنها خواهد داشت.

این مسئول گفت: اگر در جبهه حق قرار گرفتید منتظر قیام کردن قدرت‌های سیاسی، اجتماعی بر علیه خود باشید ولی در نهایت آنها نمی‌توانند بر شما غلبه کنند.

انتهای پیام
captcha