مشارکت خیران خدابنده‌ای در ساخت ۲۵ مدرسه
کد خبر: 4185610
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
مدیر آموزش و پرورش خدابنده اعلام کرد

مشارکت خیران خدابنده‌ای در ساخت ۲۵ مدرسه

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خدابنده گفت: امسال خیران برای ساخت ۲۵ مدرسه در این شهرستان ۱۷۰ میلیارد ریال کمک کردند. 

ارسالی/خیرین مدرسه ساز

به گزارش ایکنا از زنجان، بهروز کثیرلو، مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خدابنده، ظهر امروز (۱۲ آذرماه) در دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان خدابنده، اظهار کرد: مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خیران نیک‌اندیش و مدرسه‌ساز در راستای گسترش عدالت آموزشی و افزایش کیفیت مدارس به‌عنوان مراکز علمی و آموزشی مصداق کلام الهی «هر کس کار نیکو کند او را ده برابر آن خواهد بود» است و این خیران نزد پروردگار جایگاهی ممتاز دارند.

وی گفت: خیران مدرسه‌ساز مانند کسانی هستند که در دفاع‌ مقدس با جان و مال کمک کردند. هر جا در کارها به خداوند و اراده مردم اتکا شده باشد، آن کار با موفقیت انجام شده است.

کثیرلو با اشاره به جایگاه بالای آموزش‌ و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه، بیان کرد: نگاه به آموزش‌ و پرورش باید نگاه زیربنایی باشد، زیرا آموزش و پرورش آیینه تمام‌نمای یک دهه بعد جامعه است.

این مسئول با توضیح اینکه اکنون ۲۵ پروژه ساخت مدرسه با مشارکت ۱۷ میلیارد تومانی توسط خیرین در این شهرستان در حال ساخت است که در ۱۱ پروژه تعهد خیران به پایان رسیده است، افزود: این مدارس به اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برای تکمیل فرآیند پروژه تحویل داده شده است.

در ادامه این مراسم، امام‌جمعه قیدار با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (ع) جایگاه خیرین مدرسه‌ساز را والا دانست و گفت: هر کاری که برای رضای خداوند انجام شود، ماندگار است و کار خیرین، نمونه بارز کار خدایی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی با تاکید بر اینکه کار خیر و مدرسه‌سازی معامله با خداوند و صدقه جاریه برای توسعه علم و دانش است، افزود: خیرین می‌توانند با کار خیر کاری کنند که دیگران به مقام آنها غبطه بخورند. از این رو، بهترین ابزار همدلی و همزبانی خیران، همین کار خیران مدرسه‌ساز است.

انتهای پیام
captcha