کانون فرهنگی «بهشت» شهر قیدار معطر به کرسی تلاوت قرآن شد
کد خبر: 4194193
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کانون فرهنگی «بهشت» شهر قیدار معطر به کرسی تلاوت قرآن شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان با اشاره به برپایی کرسی تلاوت قرآن‌ کریم در کانون «بهشت» شهر قیدار گفت: این محفل در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

کرسی تلاوت

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، امروز، 26 دی‌ماه در جریان برپایی کرسی تلاوت قرآن‌ کریم در کانون فرهنگی و هنری «بهشت» مسجد زینبیه اعظم شهر قیدار اظهار کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی است که در راستای تحقق منویات معظم له برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن‌ کریم در کانون‌های مساجد کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری و ارکان مساجد، پایگاه‌های قرآنی راه‌اندازی شده‌اند، گفت: در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی‌های تلاوت قرآن‌ کریم با حضور قاریان برجسته و ممتاز استان برگزار می‌شود.

اسلامی با اشاره به برپایی کرسی تلاوت قرآن‌ کریم به همت کانون فرهنگی و هنری بهشت مسجد زینبیه اعظم شهر قیدار با تلاوت مجلسی سیدوحید موسوی و مهدی کرمی بیان کرد: مشابه این کرسی‌ها در مسجد ثارالله زنجان و کانون بعثت شهرستان ابهر نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وی محافل انس با قرآن‌ کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha