برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز زنجان برای عید غدیرخم
کد خبر: 3742622
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز زنجان برای عید غدیرخم

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان برای عید ولایت، بزرگترین عید شیعیان برنامه‌های متنوعی را برای بینندگان خود تدارک دیده است.

برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز زنجان برای عید غدیرخمبه گزارش ایکنا از زنجان، سید محسن لطیفی عصر امروز هفتم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت سیما ویژه برنامه گئجه‌لر را به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی در ۲ قسمت 90 دقیقه‌ای آماده کرده است که در ایام عید یعنی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 7 و 8 شهریورماه از ساعت 21:30 تا 23 به صورت زنده پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای این برنامه بر عهده اصغرقربانلو و فریدون صفری است که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان ایام عید غدیرخم پخش خواهد شد و شامل آیتم‌های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارش‌ها و دلگویه‌های مردمی، حضور میهمانان از اقشار مختلف در برنامه، پخش وله‌های شاد، بیان آداب و رسوم مردم زنجان در عید غدیر و سایر موارد است.
مدیرکل صدا و سیمای زنجان با اشاره به اینکه برنامه روستا هم به این مناسبت بزرگ به‌طور ویژه به این موضوعات می‌پردازد، عنوان کرد: علاوه براین سایر برنامه ‌ای سیما در این ایام نیز با حال و هوای عید پخش خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: معاونت صدا نیز ويژه برنامه راديويی با عنوان « مهر ولایت» را برای ایام عید مهیا کرده است که در روز عید غدیر از ساعت 10 صبح به مدت 2 ساعت لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد اجرای این برنامه با صدای فاطمه بیات خواهد بود.
لطیفی ادامه داد: نمايش طنز، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح، موسیقی، پیامک و دعوت از خواننده‌های بومی از گزینه‌های این برنامه است. علاوه بر این در دیگر برنامه‌های روتین صدا هم به عید بزرگ ولایت به تناسب موضوع برنامه پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام
captcha