۳ هزار دانش‎آموز نیازمند زنجانی در انتظار مهر خیران
کد خبر: 3743930
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

۳ هزار دانش‎آموز نیازمند زنجانی در انتظار مهر خیران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۱۴۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان هستند.

۳ هزار دانش‎آموز نیازمند زنجانی در انتظار مهر خیرانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز 13 شهریورماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: 3 هزار و 142 دانش‌آموز نیازمند زنجانی زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که چشم به کمک مردم خیر و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی دارند.
وی «لبخند مهر، بسته به مهر شما» را شعار جشن عاطفه‌ها عنوان کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها  با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در روزهای 15 شهریورماه در میادین و معابر سطح شهرها و 16 شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و مرحله دوم آن 11 مهرماه سال جاری در مدارس استان برگزار می‌شود.
صفری تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح میادین، معابر، میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس را یک هزار  و 469 برشمرد و گفت: خیران تا کنون به‌منظور تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نزدیک به 370 میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.
وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده قبل از شروع مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع می‌شود، افزود: این اقدام خیرخواهانه هر سال در آستانه بازگشایی مدارس برای بهره‌گیری از دستان پرمهر توانمندان برای نوازش نیازمندان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: خوشبختانه شیوه‌های نوین مشارکت مردم در کارهای خیر به‌خصوص جشن عاطفه فراهم شده وخیران می‌توانند از طریق درگاه‌های  #۱*۸۸۷۷* ،تلفن گویای 0968877 و همچنین  نرم افزارهای سکه و سنا در این طرح‌ها مشارکت کنند.
سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد گفت: کار کنان کمیته امداد مخلصانه تلاش می‌کنند تا فقر و محرومیت را از  جامعه ریشه کن کنند و صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی کامل دارد در برنامه مختلف احسان، انفاق و نیکوکاری و زکات در خدمت امداد باشد.
وی به استفاده از ظرفیت خیران  در امور اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد و افزود: خیران بزرگترین ظرفیت هستند  و باید تلاش کنیم از این ظرفیت مردمی به نفع جامعه هدف استفاده کنیم.
مدیرکل صدا و سیما همچنین به استفاده از فضای مجازی جهت نشر و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری تاکید کرد.
انتهای پیام
captcha