اثبات سیاست‌های بشردوستانه ایران در سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورک
کد خبر: 3750908
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

اثبات سیاست‌های بشردوستانه ایران در سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورک

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت زنجان گفت: سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دفاع قاطعانه از مواضع جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت تا جامعه جهانی بیشتر در جریان حقانیت ایران اسلامی در سیاست‌های بشردوستانه‌ قرار گیرند.

اثبات سیاست‌های بشردوستانه ایران در سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورکبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، در مورد سفر رئیس جمهور به نیویورک اظهار کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دفاع قاطعانه از مواضع جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت که باعث شد تا جامعه جهانی بیش از پیش در جریان حقانیت ایران اسلامی در سیاست‌های بشردوستانه‌ قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: در مقابل این، همه دنیا مورد تمسخر قرار گرفتن رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل را به هنگام ارائه عملکردش مبنی بر توسعه و پیشرفت آمریکا دیدند و از آمریکا و سیاست‌هایی که در پیش گرفته است، اطلاع کافی پیدا کردند.
امام جمعه موقت زنجان وحدت و هم‌دلی قوای سه‌گانه و مردم را از ضروریات جامعه ایران اسلامی در برهه کنونی برشمرد و گفت: این وحدت و هم‌دلی باعث خواهد شد تا دشمنان نظام که همواره به دنبال ضربه زدن به ما هستند، در تحقق نقشه‌های شوم خود ناکام بمانند.
وی در مورد هفته دفاع مقدس بیان کرد: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمونه بارز رشادت مردمان این سرزمین در برابر زیاده‌خواهی و تجاوزگری‌های دشمنان به خاک این کشور است.
موسوی با اشاره به اینکه در طول تاریخ با جنگ‌ها و عهدنامه‌های منعقده بخش‌هایی از خاک ایران جدا شده، تصریح کرد: نیم‌نگاهی به تاریخ دفاع‌مقدس حاکی از آن است که در این جنگ هشت ساله، به هیچ وجه اجازه ندادیم که ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.
امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه امروز زمان آن فرا رسیده است که دولت بیش از پیش در کنار مردم بوده و به فکر اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که مردم در شرایط موجود اقتصادی، در تنگنا قرار نگیرند.
انتهای پیام
captcha